subota, 14. siječnja 2012.

Kako do jačih pluća?


Aktivirajte disanje
Američki istraživači na Ball State Universityju otkrili su da tjedni streching ujedno djeluje pozitivno na naša plućna krila. Nakon što su proveli istraživanje gdje su ispitanici dva puta tjedno u periodu od 15 tjedana radili intenzivni streching, zaključili su da on ujedno pomaže održavanju zdravlja naših pluća. Prikladne su šest poza iz Ashtanga yoge. “Funkcije pluca se poboljšavaju aktivnostima prilikom koji je potrebno koncentrirati se na disanje”, objašnjavaju stručnjaci. Odaberite sport koji potiče vasu osviještenost na proces disanja – yoga i pilates.
Jedite ribu
Studije američke Lung Association pokazale su da dnevni unos 20 grama ribljeg ulja poboljšava rad pluća i to za čak 64 posto. Razlog mozemo naći u omega 3 kiselinama s kojima su bogate ribe. Na svom tjednom jelovniku obavezno uvrstite dva dana ribu.

Parno tuširanje
Već nakon par metara ostajete bez daha? Možda u plućima imate bakterije. Naime one usporavaju aktivnost pluća. Najbolje što možete napraviti je parno se tuširati. Naime jedno istraživanje je pokazalo da vruća para pročišćava nasa pluća. Ako nemate vremena ni novca za saunu, jednostavno 20 minuta provedite u kupaoni punoj pare.

Provjetrite pluća
Nakon posla je idealno vrijeme za treniranje pluća. Jedna američka studija s Long Island Jewish Medical Center je pokazala da se pluća za 20 posto više aktiviraju u popodnevnim terminima. Idite tri puta tjedno trčati ili voziti bicikl. Odlična alternativa – tri do četiri puta tjedno trenirajte boks.
Savjetnica.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.